Talox biedt 24/7/365 in de vorm van crisismanagement ondersteuning voor bedrijven die geconfronteerd worden met een cybersecurity incident en direct onafhankelijke ondersteuning en advies willen hebben om de dreiging zo spoedig mogelijk te mitigeren en de noodzakelijke acties te definiëren.
Op basis van onze jarenlange ervaring zijn wij in staat je adequaat te ondersteunen in de noodzakelijke besluitvorming, communicatie en helpen wij je bij het vinden en contracteren van gespecialiseerde partijen op het gebied van forensisch onderzoek, communicatie, (emergency) pentesting en monitoring.
Ieder bedrijf kan geraakt worden door een aanval van cybercriminelen. Of dit nu is in de vorm van een medewerker van wie de credentials worden gestolen of dat het gaat om een hack waarbij criminelen toegang hebben gekregen tot jouw gevoelige data, de impact ervan is enorm.
Op het moment dat jouw organisatie slachtoffer is (geworden) van een aanval van cybercriminelen zul je als DGA, directeur of lid van het MT direct en onder een grote druk allerlei besluiten moeten nemen, acties moeten onderkennen en deze direct uitvoeren. Daar komt nog bij dat voor de meeste mensen geldt dat cybersecurity niet het domein is waarin ze zich thuis voelen.
Voor organisaties die hun cybersecurity strategie op orde hebben, is nieuwe technologie geen bedreiging, maar een kans om optimaal en met een gerust hart te profiteren van de mogelijkheden die nieuwe technologie biedt. Talox brengt de risico’s voor jouw organisatie in kaart en minimaliseert ze met een strategie op maat. Dat doen we proactief en met oog voor de menselijke factor. Want cybersecurity is veel meer dan informatietechnologie en het naleven van regels.
Helderheid vooraf over de kosten. In het intakegesprek (online of op locatie) geven we inzicht in de haalbaarheid van jouw case, onze werkwijze en maken we afspraken over de kosten. Die afspraak houdt in veel gevallen in dat we de bestede tijd volgens ons uurtarief in rekening brengen.